Cirkusakrobater

Hemskt seg dag idag och en massa cirkusakrobater springandes över hela Filmsstaden. Blev lite avundsjuk när jag såg en pytteliten flicka som kunde gå upp i brygga och ned i spagat.... jag själv är helt ovig och fick ont bara av att titta på henne

Jag bjöd mammsen och pappsen på pizza på Gu Va Gott, kändes bra och de blev glada... ikväll blir det som sagt fest igen vilket känns kul med tanke på att jag har en dundervecka som väntar med massor att göra.

Nu är min största oro för hur tusan man tar sig till Söderköping med bil och hittar rätt? Aja det får väl lösa sig på vägen som med allting annat antar jag


vill fortfarande ha en bubbelpool.... förhandlingarna går segt här hemma märker jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback