HULTSFRED!!!

Nu är det klappat och klart!

Idag ordnade jag så att både jag och Nadja fick jobb på Hultsfred. Vi ska arbeta i tältgruppen vilket innebär att vi får supa och ha oss hela festivalen och bara behöver arbeta efteråt någon dag.

 Vi får bla:
Gratis inträde alla dagar
Backstage pass
Tillgång till dusch samt mat
Men bäst av allt! Vi får t-shirts :P 


Jag hoppas ni blir avundsjuka för det skulle jag själv blivit om jag vore ni ^^

 

Idag har det varit en riktig skabbdag då jag bara gått omkring och önskat att slutet var nära, inte för att jag inte vill leva utan för att jag är för trött för att leva?. Senare idag skall det inhandlad kycklingar och hårfärg? och ja de kommer användas på samma ställe, klura på den ni?

Imorgon är min bosniska studentfest, känns rätt kul även om Kafka inom mig protesterar mot att det skulle kunna gå bra men jag börjar bli hemskt trött på honom och hans plågerier. Om jag kunde skulle jag ställa honom mot väggen och fråga ? Varför är du en sån olycklig och ängslig jävel? Varför skulle det bli fel för din fule fan? Äger dock inte den förmågan så jag får ta till nästa knep? kväva den fege fan med en kudde!

Har även lyckats ordna studentflak och ska antagligen åka med några ur Nadjas klass, känns riktigt soft, då kan jag vara moje :P

 

Annars då? Tja, helgen är så sjukt fullbokad så att det inte är sant men tror jag med lite konst kan klämma in alla och allt i mitt schema, utgång tror jag blir på lördag om jag orkar efter fredagen vill säga. Får jag dock inte se A klockwork orange tar jag livet av mig, så de så

 

Nu ska jag försöka plugga men misstänker att det blir att glo på film istället


Kommentarer
Postat av: Toni

(Här kommer kommentaren)
Givetvis blir Hultsfred lysande. Jag ska ju dit... För övrigt är fullbokade helger det enda alternativet!

Postat av: Amra

Toni: självklart blir det lysande när du ska dit ^^

2007-05-24 @ 19:33:13
Postat av: tror inte det behövs.

avundsjuk? nej vad fick du det ifrån??;P

2007-05-25 @ 09:02:48
Postat av: Amra

haha vem är du? nej men klart ni är lite avundsjuka allt ^^ skulle jag varit ju :P

2007-05-25 @ 11:01:34
Postat av: emelie

jag är avundsjuk! =)

2007-05-25 @ 18:06:19
Postat av: Amra

vilken emelie är det vi talar om nu? =)

2007-05-26 @ 01:38:53
Postat av: josefine

hej vill du gå och dö!!!!!!!!!!!!!!!! slinka

2007-05-26 @ 10:28:50
Postat av: Amra

Josefine: om du är riktigt snäll så kanske jag tar med en balja med vatten från duschen som du kan få svalka dig lite i och tvätta bort det översta lagret av smuts i :P

2007-05-27 @ 15:49:05
Postat av: josefine

haha det där läste inte jag

2007-05-31 @ 21:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback