..................

Tid är bara en illusion när det kommer till känslor.... blähh låter urdumt enligt mig och är det så tänker jag dö här och  nu för jag vill inte leva så men iaf

Jag vill ufärda en varning till alla dem som äter eller nångång sett musli.... ät det med yoghurt inte med fil, jag åt det ändå för att jag kände press från samhället och barn som inte har fil? nu mår jag illa men jag mår illa för en bra sak! Ja eller något åt det hållet
Har varit en hel del positiva saker och dagar på senaste tiden faktisktItalien nu på måndag, känns skönt även om jag fortfarande bär på en personlig Kafka inom mig, jag hoppas en dag kunna bli av med honom, känns som en börda jag inte borde ha

Ska ha med sprit hem sen iaf =)

Du förändrades och blev en annan människa,
någon jag varken kände eller älska.
Jag brukade sakna och längta efter dig,.
men efter allt du sagt och gjort,

är du nu som .död för mig


Kommentarer
Postat av: josefine

köp hem nåt till mej (A) pusss

2007-05-07 @ 19:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback