Nu funkar bloggen

Efter en jäkla massa krångel och irritation fungerar bloggen igen, förgår upplevde jag ett mindre sammanbrott då jag skrivit ett långt inlägg lagt in foton på mig själv och sen sket sig allt och texten försvann
Om det sker nu så mördar jag någon, jag varnar allmänheten också, jag är fullproppad med musli och cola så akta er

Är väldigt arg på en person men av praktiska skäl är det inte praktiskt att tala om det för den eller göra en grej av det, men sur är jag allt

Våren verkar ha kommit och jag är mycket gladare och piggar direkt, tyder nog på att jag är ett tvättäkta Lejon, utan sol dör vi nog
Om vi inte dör så sitter vi och tittar på en dokumentär om porr, vilker jag gjort, det verkar ett skumt yrke att välja, om man är kvinna alltså,  magen svullnar upp av allt pumpande och man får bära blöja för att man är så töjd där bak, inga pengar i världen är väl värda hälsan? vissa saker är bara skumma
en av tjejerna var en indisk muslim och sa - min familj anser inte att muslimska tjejer ska vara porrstjärnor
näha det brukar ju föräldrar tycka att deras döttrar ska vara, bara indierna de fel på

jag vill gärna lägga ut en massa bilder jag tagit men bloggen är inte så givmild så istället för att svära över tekniken och dumma tekniker som erbjuder en tjänst och sen inte ser till att den fungerar ska jag berätta om en annan sak ist:

A:     o blöder det utan att göra ont är det inte en homo sapiens du har i duschen

T:       Haha, så kan man också se det

T:      Jag ska nog inte pröva gaffelsex från första början, så jag tror jag klarar mig

A:    nej inte jag heller jag föredrar naturligt utan tillsatser
T :   
Haha.

T:      De orden har nog sällan uttalats i samband med gafflar




så de så!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback