Hejhopp

Nu har jag rätt mycket att skriva så ni mina kära läsare får stå ut med att det blir lite långt
För att det inte ska bli så tjatigt gör jag en liten lista

Saker jag finner irriterande beronde på situation och omständighet:
1, Frågan "Varför?", varför ditt och varför datt, det frågas alldeles för mycket om alldeles för onödiga saker, var hellre tyst och bespara mig dumheter
2. Litteraturanalys eller analys av något överhuvudtaget, överanalyserar man dödar man, det är min åsikt
3. Människor som inte sköter den ynka uppgift de är ämnade för

Ja jag kan väl lägga till att det suger rätt hårt att betala skatt när man inte tjänar mer än 17200 per år, det är bara dumt att man sen får tillbaka det misstaget i slutet av året, men men ska försöka fixa med det
Italien resan närmar sig och jag ser mer och mer fram emot det, längtar att festa med klassen och bli tjock på pizza, måste bara köpa snygga solisar tills dess (mesord jag vet, nadja hatar det säkert).

Skolan flyter på rätt dött faktiskt, jag gör allt jag ska och får MVG men inte tusan vet jag vad jag precis utfört för uppgift, jag är som en kadaver... eller ja lite upptinad av den lilla värme moder natur skänkte, är livärdd för efter gymnasiet för jag vet vad jag vill men är väl rädd för att sabba det kanske, tur att man har folk som stöttar en i ens stora förvirring kring livets fundamentala frågor... eller nåt

Mina filmer har äntligen kommit och jag är hemskt glad över det, lite sådär så att man skulle kunna utföra en dans nästan, brukar lägga ut dom på mitt golv och bara titta på dom och tänka - Vad skönt det känns med materiella saker ibland. Känns alltid extra bra när man har köpt det för egna pengar det är väl det egentligen ^^
På tal om att spendera pengar så ska jag och mamma + kanske Ellen på stan nu på fredag och köpa grejor till utspringet och annat jag behöver... som solisar och en ny bh

Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag hatar det grymt mycket.

Postat av: Amra

ja jag vet älskade, men tänk på musorna (kossorna) i hagen så känns det nog bättre med solisarna :P

2007-03-24 @ 20:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback