skumma dagar och skumma händelser

Studentveckan har börjat och det festas nästan varje kväll. Dock inte ikväll eftersom jag sitter här och bevakar en auktion på tradera. Det jag vill ha är Freddy Kreuger boxen och får jag den inte kommer jag gråta.

Igår var vi ute på Svea Skeppet vilket var rätt okej, inget strålande men inte uselt, borde dock inte gått ut alls för det var lite slöseri med pengar, får tänka mig för lite så att inte allt går åt nu innan Hultsfred.  Annars går allting rätt bra och det börjar verkligen lätta upp i magen nu, önskar bara att jag kunde få utspringet överstökat. Jag vet att det här är den absolut sista gången jag någonsin går i gymnasiet och många 60 ? talister tjatar idag om hur gymnasietiden var den bästa men jag vill sätta igång och ta reda på vad världen har att erbjuda mer än Drottninggatan i Norrköping.

 

Har inte riktigt ordnat med allt till Hultsfred och det pockar lite på mig men ska ta tag i det imorrn och samtidigt motivera Nadja till att göra samma sak. Undrar förresten om man ens kommer ha en chans att se het ut där eller är man körd på den punkten? Våtservetter is the shit misstänker jag =)  Nu ska jag fortsätta bevaka min auktion och får jag den inte märker ni det, ajg tänker vara jävlig i ett halvår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback