Midsommaruppdatering och bra känslor i magen

image83


Den är söt, jag vet ^^

Midsommar var riktigt trevligt med Nadja,Sara och Jossan. Vi svullade i oss massa mat (jag ät mest) och låg sen och såg på film helt utmattade. De envisades med att dricka snaps som jag undvek då jag misstänker att det inte smakar något vidare. Kändes riktigt bra faktiskt och jag njöt av sällskapet

Annars så har jag varit och fikat och sen hängt med Toni, Igår såg vi på "One missed call" och fösökte leta rätt på Cubus (inte pubus som jag brukar säga) reklamen för att kunna identifiera vad kvinnan som sjunger låten heter. Så om någon råkar veta detta vill jag veta det snarast
Jag verkar vara hemskt seg i kroppen idag vilket antagligen beror på att jag var vaken till fyra och ångestfyllt såg solen gå upp igen. Blev också livrädd för att byggnadsarbetarna utanför mitt fönster skulle sätta igång men kom på att det var söndag och somnade.

Har på senaste tid som vanligt funderat ganska mycket. Jag tror att man gör sånt, funderar efter att skolan tagit slut menar jag. Att inte veta vad som kommer hända eller var man kommer hamna är helt lungt men att det kanske finns en chans att inget händer alls är en tanke som ibland håller mig vaken om nätterna, Jag vill att det ska hända saker, stora förändringar och ännu större överraskningar men det går segt tycker jag. Jag måste vänta ända in till juli för att få göra min första resa och ändå till hösten tills jag kan åka en längre bit än till Bosnien. Antar dock att de största förändringarna kanske inte sker på resande fot utan på hemmaplan men ändå.... skulle vara trevligt  om jag inom två dagar fick åka till Kambodja eller liknande.....

En annan tanke jag har haft är att jag kanske är på väg att trassla till det för mig men jag misstänker att det är Kafka som spökar och att den inte är riktigt rättvis. Ibland vill jag bara ta för mig och inte tänka så mycket på konsekvenserna, alla andra verkar kunna göra det så bra men för mig går det alltid segt eftersom man jämt och ständigt ska ta hänsyn till känslan i magen. Den känslan är förövrigt riktigt positiv just nu och det är just det som skrämmer mig lite. Är det positivt kommer det nångång inom en möjlig snar framtid sluta vara det och då är man ännu en gång körd.

Jag återkommer när jag har mer svar gällande saker och ting

Kommentarer
Postat av: Nadja

Strawberry goes teddy bear:)

Postat av: josefine

PERVERSA NALLE SKA UTROTAS

2007-06-24 @ 17:04:45
Postat av: Isak

vetifan vad den där jordgubben ser ut som;D. hoppas inte ångesten var samtalsrelaterad.

2007-06-24 @ 18:22:33
Postat av: Sara

älskar ´jorgubbar som ser ut som ett av guds mästerverk ^^

2007-06-24 @ 19:47:41
URL: http://silverring.blogg.se
Postat av: Toni

Underskatta in soluppgången. Det har jag alltid sagt. Hur bra författarmaterial är det inte att kunna beskriva hur det känns att sitta och ha tjockångest medan solen går upp? Precis...
Man ska fundera mycket när man har gått ut gymnasiet. Tror jag åtminstone. Jag minns den där jävla spänningen jag gick omkring med och inte hade en jävla aning om vad som skulle hända härnest! Och jag hamnade i norrköping...
Kafka bör vi förövrigt göra oss av med. Slå ner honom i en mörk gränd, dumpa honom i en svart sopsäck och slänga ned honom i strömmen.

2007-06-24 @ 22:09:28
URL: http://kamratsavela.blogspot.com
Postat av: Amra

Sara - jordgubbar är helt klart ett av guds mästerverk, jag menar den där ser ju till och med ut som en nalle :P
Isak - Ångesten var inte samtalsrelaterad utan snarare allmän

2007-06-24 @ 22:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback