Lite uppdatering innan jag åker =)

Som jag har tjatat så är det så att vi åker till Hultsfred kl halv två med festivalbussen och med guds hjälp tar vi oss hem. Har egentligen inget att uppdatera, har umgåts med Toni, Nadja och lite annat folk (börjar bli van vid Toni, skum känsla när han åker mot bättre tider sen antar jag) och njutit av den förvånanade, chockerande värmen....

En bedrift jag dock är stolt över är att jag fått klart min novell som varit jobbig att få ned de senaste veckorna, ibland vill de bara jävlas och inte komma ned på papper.....

Har också kommit fram till diverse saker, jag gör en lista nu eftersom det är lättare att få ned allt

1. Människor som skriver poetiskt eller är lite duktiga på att skriva måste inte alls vara djupare, mer upplysta eller smartare än någon annan, ofta har de bara utvecklat skrivsinne men är i allmänhet skittråkiga och man vill absolut inte ha sex med dem
2. Jag mår verkligen bra nu, visst det finns grejer som stör mig och saker/människor som gör mig illa men vad fan det hindrar inte min mage från att vara glad.
3. Jag behöver inte alls dricka varje kväll jag går ut har jag märkt, alkohol verkar inte intressera mig så pass mycket, men jag skall göra lite undantag för Hultsfred och för att hålla mina fulla vänner sällskap :P
4. Jag är inte tjock!

 (så ser jag ut när jag är nykter och nöjd)


Kommentarer
Postat av: Toni

Nu har jag ju överkommenterat på sistone, och jag vill ju inte se till så att du får alldeles för mycket abstinens när jag lämnar östergötland, men... Dina punkter är intressanta. Men den där fjärde punkten, vad är meningen med den?

Postat av: Amra

toni, bli nu inte allt för mallig =) du kommer sakna att glo på film med mig också =) den sista är rätt förkortad för jag vet inte om du minns att jag nångång sa att jag känt mig tjock och lite oattraktiv? eller ja lite mer än så kanske :P det är över nu iaf =) kom på igår att jag inte alls är tjock =)

2007-06-12 @ 09:40:01
Postat av: josefine

hahahaha va snällt att du dricker för våran skull, ja tror visst du är liiite full på bilden ;) SES SEN =D

2007-06-12 @ 09:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback