Efter mycket funderande kring saker och ting har jag kommit fram till att jag bara ska köra på så får det leda vart det leder.

Idag fikade jag med Sara och vi diskuterade livsviktiga saker så som Hultsfred, klasskamrater, killar och Hugos samtidigt som vi åt pomme. Var riktigt trevligt? sen gick jag och köpte ketchup så att familjen håller sig nöjd och kunde äta sin pizza.

 

Här kommer en lista över saker utan någon som helst ordning..

 
  1. Att äta mycket mat på midsommar kan göra så att man får väldigt ont i magen när man ska sova sen
  2. Nattliga samtal är alltid lika förvirrande och jag vet aldrig vad jag ska göra på morgonen
  3. Mitt enorma intresse för film avtar inte
  4. Jag gillar folket jag umgås med nu mycket mer än dem jag umgicks med när jag gick i skolan
  5. Vissa människor måste man träffa fler gånger innan man inser att de är heta
  6. Kafka är inte lika stark den här veckan (har det med tiden på månaden att göra eller?)
  7. Böcker där huvudpersonen tar alldeles för lång tid på sig att ha sex med någon är irriterande. (personer som inte vågar något är allmänt irriterande)
  8. Jag är nöjd med livet men det kliar i själen
  9. Det kommer vara tråkigt när Toni flyttar men jag skulle aldrig vilja att han stannade kvar
  10. Jag tror att öl och musik kanske passar bra ihop
 

Jag tänkte nu lägga ut en bild på min sötnos


 Honom tänker jag på när det blir svårt ^^

Kommentarer
Postat av: Isak

Du kommer att ha själklåda livet ut. snubben är Andreas va, eller en av snubbarna i My Chemical Romance om man ska kolla på paradkostymen?(gissar)

2007-06-26 @ 19:20:12
Postat av: Amra

hur vågar du???? det är ju Richard från Rammstein! skäms! förresten, varför kommer det klia i själen livet ut på mig? det var väl inte så snällt?

2007-06-26 @ 19:22:28
Postat av: Isak

hahaha, en mooselover på min ära! aja, ursäkta misstaget;D. jag bara vet det;D. jag bara konstaterade det utan att mena ngt illa=P.

2007-06-26 @ 21:28:59
Postat av: Toni

Ang. punkt 9: Tackar tackar. Jovisst, så känner jag med. Det kommer bli jävligt tråkigt att säga hejdå till norrköping och till dig, men aldrig att jag skulle vilja stanna kvar här. Den här tiden i den här staden har till stor del varit den bästa i mitt liv, och tack vare bland annat trevligt sällskap så kan jag även räkna de här två-tre sista månaderna till den tiden också.
Ang. punkt 10: Öl och musik passar VÄLDIGT bra tillsammans. Jag har otaliga lyckliga "barndomsminnen" som utgår från att jag och min fränder tar en och annan bägare med öl samtidigt som vi lyssnar på bra musik. Ojojoj, ett sexpack Heineken och lite Roky Erickson. Det är så att jag blir tårögd.

Postat av: Toni

Ang. punkt 9: Tackar tackar. Jovisst, så känner jag med. Det kommer bli jävligt tråkigt att säga hejdå till norrköping och till dig, men aldrig att jag skulle vilja stanna kvar här. Den här tiden i den här staden har till stor del varit den bästa i mitt liv, och tack vare bland annat trevligt sällskap så kan jag även räkna de här två-tre sista månaderna till den tiden också.
Ang. punkt 10: Öl och musik passar VÄLDIGT bra tillsammans. Jag har otaliga lyckliga "barndomsminnen" som utgår från att jag och min fränder tar en och annan bägare med öl samtidigt som vi lyssnar på bra musik. Ojojoj, ett sexpack Heineken och lite Roky Erickson. Det är så att jag blir tårögd.

2007-06-26 @ 23:39:14
URL: http://kamratsavela.blogspot.com
Postat av: josefine

HUR VÅGAR HAN TRO ATT DETTA ÄR MY CHEMICAL BÖG ROMANCE??

2007-06-28 @ 17:08:54
Postat av: Amra

jag vet inte josefine!! jag var och är lika chockad som du!

2007-06-29 @ 11:14:02
Postat av: Isak

men kolla kostymen shommen har på sig då! den är likadan som de dom har i "the black parade"-videon=P

2007-06-29 @ 16:42:29
Postat av: Nadja

Öl ock musik kanske passar bra tillsamans? De är ju fan geniala tillsammans. Och Amra jag tänker också på Richard när det känns svårt, makes me happy and a bit horny:P hahah Isak: Hallå! Nu räcker det, det e inte nån chemical romans djävel och inte nån black eyed peace fucker. Det är Richard och han är gud fan!

2007-06-30 @ 12:47:14
URL: http://thencloset.blogg.se
Postat av: Isak

jaa, okey jag hade fel, orka ha koll på snubbars utseende iaf;D

2007-07-02 @ 18:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback