Det känns som om

Nu blev jag lite sådär töntig, ska kompenserna med tuffa detaljer om min mystiska natur sen

Det känns som om jag har gjort fel och önskar jag kunde vrida tillbaka tiden, ville inte egentligen men ibland orkar jag inte leda en situation utan låter någon annan ta över för en sekund och då blir det ju bajs
Annars så känns det som om de kommer stryka torsdag från kalendern och att jag aldrig kommer få ta studenten i hela mitt liv utan gnata på såhär två dagar innan, jag borde typ vara försiktigt och gå som på ägg, akta mig själv, vara inlindad i skyddshölje så att jag inte dör innan torsdag och inte får ta studenten

Känns lite som om det blir mindre misstag om jag tar studenten, då kommer jag vara mig själv mer och aldrig låta en situation ta sig ur min kontroll, blir bara skit och pinsamma samtal sen där jag låtsas som inget tralalal blähh

Aja idag iaf, försökte vara nyttig... lyckades halvvägs, imorrn ska böckerna till skolan och bibban lämnas tillbaka och efter det blir det att söka upp lite folk för att få veta mer om studentplanerna... jag sket i det idag och fick ett sms - ska inte du vara med i folkparken idag? hur tusan ska jag vara där när ingen informerat mig om när och varför jag ska befinna  mig där? lite frustrerande, inte mot personen som skickade smset utan bara mot den allmäna dynamiken jag omsluts av

Jag fick förresten min Freddy Box så ni slipper frukta mig... den kommer om någon dag och jag är så nöjd och glad så att det inte är sant =) blev ingen studentpresent av den men men känns skönt att ha köpt den för egan pengar... jag bestämde mig för att betala allt själv och inte låta pappa hjälpa till, han blev förvånad och undrade om jag hade en dödlig sjukdom och därför var så snäll? jag svarade med att fråga om han hade en dödlig sjukdom? vi stirrade lite på varandra, sen nickade vi förstående och gick in i varsitt rum.... jag tycker sånt är trevligt, önskar alla mina relationer var lika enkla... krångel, krångel gott folk


Imorgon verkar det bli nån ölbrännboll på himpafältet, jag hoppas på att vi kan grilla också och att alla jag vill följer med =)

Nu ska jag se på film,
hej svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback