Vemodigt glad med inte ledsen =)

- Bilder säger mer än tusen ord

Har dock inga bilder från gårdagen men det var verkligen kul =) Jossan vår underbara värdinna hade fest som slutade med att vi kom cyklandes hem till henne kl 05 helt utmattade men mätta efter Max hamburgare!
Jag hade druckit lite väl mycket och cyklade in i buskar samt ramlade men det gick bra ändå
Alla var där och Toni var på topp med sina skämt och historier =)


Hoppas verkligen att alla vill komma på min födelsedag sen, skulle betyda massor för mig

Så Jossan och alla andra som var med, tack för en underbar kväll =)


Idag åt jag avskedsmiddag på "PappaGrappa" med Toni, vemodigt men ändå kul, för nu när han flyttar kan jag hälsa på och ha någon att åka till när jag får tråkigt i stan


Efter det blev det film och presentutdelning och jag visade mig vara lika rädd för "The Ring" som alltid.

Måste bara ha med ett skämt som fick mig att skratta trots dess tveksamma kvalite


Toni: Kevin Bacon har en bror

Amra: Jaha, vad heter han?

Toni: Jo han heter Kevin Egg....

Hahahaha jag tycker fortfarande att det låter skitkul =)


Visste ni förresten att om man ropar "högre" till den där grejen man trycker på för att det ska bli grönt vid övergångsställen så piper den högre? Jag hade ingen aning, fick värsta chocken verkligen! Det funkar, testa sen


Kommentarer
Postat av: Toni

Underbart! Jag blir smickrad över de vänliga orden, men givetvis mest över att min träffsäkra humor får fler och fler anhängare för varje dag som går.
Ja, det kommer bli vemodigt, men bra. De senaste månaderna som jag har känt dig har varit jätteroliga, och det känns kul att veta att vi båda har lyckats lära varandra saker (även om det jag lärde dig var att man kan ropa "HÖGRE" till övergångsställesapparaten).

Postat av: josefine

hahahaha det var en vädligt trevlig och rolig kväll klart vi kommer till dig ;D

2007-07-29 @ 01:26:04
Postat av: Becka

Haha.. jag kände mig lite töntig nu, började fnissa åt Kevin Egg skämtet, kära nån. För övrigt så ska jag spendera hela Playa del inglesresan med att viska klagomål i ditt öra, så att du har så trevligt som möjligt.

2007-07-30 @ 12:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback