Magen är rofylld

Jag känner mig så pass känslosam att jag nästan vill citera kärlekslåtar men jag låter bli för jag skulle vara tvungen att misshandla mig själv i år framöver. Kärlek är inte min grej om det gäller låtar eller filmer.


Jag ska farväl till Toni idag, var över strax innan han åkte och det kändes skumt. Var lite irriterande att se hans lägenhet så ihoppackad och redo att ge sig av men så fungerar livet och jag antar att om man har en bra grund så kan inget spola bort den.
Jag är bara gnällig över att vi inte kan ha filmkvällar och att han inte kan köpa ut mer sprit åt mig :P Toni, du kunde väntat tills jag fyller 20 med att flytta =) (jag skämtar, utifall att du tappat all uppfattning för humor utan mig)

 Såhär ledsen såg jag ut hos Toni igår under vår sista filmkväll

En fundering jag måste slinka in med innan jag fortsätter är följande: Varför är alla djurmänniskor som är med på TV uppåtjack missbrukare? När man ser dem på Jay Leno Show när de visar lodjur eller liknande är de mer energiska än kaniner under sex? Vad är problemet? Är det bristen på sex? Är det därför de paratar så fort och deras ögon lyser maniskt samtidigt som de kränger på diverse ödlearter på Jays bord?

Om någon har svar på detta vore jag mycket tacksam

Idag har jag varit hos Jossan och sett på film. Sara och Becka var med också och fnittrade åt diverse saker medan jag själv pillade mig på naveln. Det hela slutade med att jagsomnade på Sara som sedan somnade och strax efter kom Jossan. Den enda vakna var Becka som gav ifrån sig kommentaren och inte verkade märka att vi andra befann oss lite väl långt borta :P

Sen vaknade Sara och började försöka gissa sig till vad som kommer hända härnäst i filmen och gissade fel varje gång :P

Jag känner mig mycket med tillfredsmed framtiden och vad som kommer hända nu känner jag. Är inte heller orolig för att tappa bort det jag har med vissa människor för att jag vet redan i förväg hur det kommer gå.









 


Kommentarer
Postat av: josefine

alltid jobbigt att säga hejdå ;/ haha ja gillar att sova

2007-07-31 @ 13:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback