Lista.......igen

Hur många lampor har du i ditt rum? hmm 4?
Vilken låt spelas mest hos dig just nu? Har inte musik på men det är en Linkin Park reklam på TV
Favoritfrukt? Det mesta?
Har du någon konstig vana, isf vad? Hmm nu ska vi inte gå in på sånt......
Linje på Gymnasiet? jag gick samhäll&kultur
Hur gammal är du? 18
Är du helsvensk eller har du utländskt påbrå? totally utländsk
Har du någon kommande resa planerad, isf vart och när? Jossan och jag försöker dra igång en vinteresa sen! Bosnien innan det tror jag dock och sen Afrika
Favoritserie? Scrubs kanske?
Lekte du med Barbie när du var liten? Lekte är att ta i, jag brukade låtsas att de var monstertrucksbilar.....
Ditt nästa köp? Öl
Saknar du någon just nu? Japp
Säger du "kavjar" eller "Káviiar"? kaaavijar
Har du ont någonstans? Myggbettet på näsryggen och min kära begangnade korsrygg
Har du lätt eller svårt för att prata om känslor? Ehh? hahahaha gissa
Vad gör du just nu? Försöker skriva klart det här så att jag kan se på film
Vad ska du göra imorgon? åka till cypern
Vad åt du senast? En pirog
En manlig kändis du tycker är snygg? Dum fråga igen
En kvinnlig kändis du tycker är snygg? Samma svar som ovan
Vad dricker du helst? Juice, vatten, mjölk eller läsk
Hur många kontakter har du på msn? 62 stycken
Och hur många av de pratar du dagligen med? Vet ej? 8 styckna kanske?
Är du singel? japp
Tidigare jobb? Orka rabbla upp
Vad skulle du köpa om du vann 1 miljon? Då skulle jag köpa en lägenhet vid havet först tror jag
Framtidsplaner? resa och ha kul
Bestämmer du dagen innan vad du ska ha på dig? Aldrig
Vad ska du ha på dig imorn? Inte en aning
Går du i skolan eller jobbar? jag softar


Kommentarer
Postat av: kamala

playa del inglés som fan!

2007-07-24 @ 10:24:42
Postat av: Isak

lökamra, höhö^^

2007-07-25 @ 21:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback