Här har ni mig lite snabbt

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Aldrig men skulle vara kul och ha sönder alla kameror
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren, sommaren, sommaren

Brukar du sjunga i duschen? Ja gud ja
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Ingen sport
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? yes
Laddar du hem musik och film från internet? Nej men jag har folk som gör det åt mig :P
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Shoppa, spara undan en del och bjuda mina vänner på en helvetets resa
Vad är det bästa med julafton? Firar inte jul men tycker om stämningen hemskt mycket
Tänker du mycket på ditt utseende? Njah, ibland men gör aldrig något åt det
Tänker du ofta på sex? Japp lika ofta som en kille
Är du skyldig någon pengar? Hmm nej? på sin höjd en tia men förhoppningsvis har jag ingen som surar över detta
Är du mörkrädd? Nej det kan vara mysigt.... om jag inte är i en skräckfilm eller så
Bär du glasögon eller kontaktlinser? glasögon när jag ser på TV och när jag är "den visa"
Vilken färg är snyggast? Vet ej, alla färger förutom ljusblått
Tycker du matte är svårt? Jag och matte? fyfan
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Hahah snarare tvärtom
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Pengar!
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Runt kl 10 eller innan
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? På vemsomhelst som står i närheten
Hur många gånger har du fuskat på ett prov? Ja så fort jag fått chansen
Bor du utomlands? Nej men skulle vilja nångång
Har du piercing? Ja en del i öronen och två i naveln
Vart skulle du helst vilja ha piercing? Jag vill ha en sista i örat och sen en på handleden
Bråkar du och dina syskon ofta? Japp, typ en gång om dan minst
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? De som sitter längst in i hjärtat
Läser du ofta böcker? Hahahahahah... ehh ja jag läser mycket
Vad föredrar du för sorts filmer? Allt förutom kärleksfilmer
Vad slösar du mest pengar på? Kläder ?.
Vill du gifta dig? Ja det tror jag nog men seeeeeen
Vill du ha barn? Ja man måste föra min charm och intelligens vidare
Låser du toalettdörren även om du är ensam hemma? Låser inte ens när folk är i huset
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för? Inget som jag måste se
Vilka länder har du varit i? För många, orkar inte rabbla alla
Vilka ställen har du bott på? Typ 12 - 13 olika ställen
Vilka husdjur har du haft innan? Fiskar,fåglar och en hund nu har jag en fågel
Vad förknippar du ordet skolstart med? Att jag slipper det nu! För jag har tagit studenten osv
Solar du ofta? När det är sol så
Är du bra på att laga mat? Jag blir allt bättre
Var badar du helst? Överallt där det inte är äckligt och dödligt kallt
Vad dricker du för alkohol? Det mesta funkar (förutom Tonis grogg på Hultsfred) men öl och vin brukar det bli
Vad använder du för droger? Vad tusan är detta för dum fråga? om jag använde droger skulle jag lista upp vilka här??
Vilka djur är du mest rädd för? Småkryp och sprutor numera (fast sprutor är nog inga djur)
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Nej inte sådär dödligt
Vilken kändis är hetast? Ehhh? Rickard i Rammstein kanske????
Gillar du att dansa? Ja massor :P
Vad har du för klädstil? Ingen aning
Är du flygrädd? Nope
Hur vig är du? Lär ju i inte vinna i en Limbo tävling direkt
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten, cola eller juice
Vilken är din favoritglass? All glass?
Tror du på ett liv efter döden? Vet ej men jag antar att jag nångång får se
Vilket kaffe sörplar du helst? Hatar kaffe
Vilket mobilmärke föredrar du? Korkad fråga, jag bryr mig inte om mobilmärken men själv har jag Sony Ericsson Walkman
Har du varit deprimerad? Nee men ledsen nångång
Tycker du om sushi? Aldrig testat
Tror du på livslång kärlek? Ja tyvärr så gör ju jag det
Vad äter du helst när du ser på film? oj oj, ostbågar, godis, chips och allt annat som är onyttigt
Lever dina föräldrar tillsammans? japp
Har du tandläkarskräck? Efter min underbara tandställning.... ja lite
Vad heter du i mellannamn? Har inget
Har du någongång haft självmordstankar? Nope
Är du en morgon eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska men mår underligt bra av att vakna tidigt och göra mer av dagen
Vilken ögonfärg har du? Någon brun nyans
Vilken hårfärg har du naturellt? se svaret ovan
Biter du på naglarna? När jag var liten massor och nu ibland
Är du beroende av något? Hmm nää inget som hotar att förstöra mitt liv sådär, kanske god mat
Hur ofta motionerar du? Rätt ofta nu på senaste tiden



Enjoy :P

Kommentarer
Postat av: kamala

Bär du glasögon eller kontaktlinser? glasögon när jag ser på TV och när jag är "den visa" HAHAHA :D

2007-07-13 @ 21:19:11
Postat av: Amra

Kamala: erkänn nu att ni alla älskar mig när jag är "den visa"?

Postat av: Isak

men inte i handleden! fy vad äckligt=D, du skulle gå från "fräsch brud" till "skabb-brud" direkt i mina ögon då=P
hahaha, lilla amra, kom aldrig och säg att jag är inbilsk sen;D..."den visa", jo jag tackar!=D

2007-07-16 @ 17:45:34
Postat av: Amra

Isak: lägg ned, kalla mig inte för lilla amra det irriterar mig och man blir inte alls en skabbrud med en piercing i handledenmed tanke på att du inte ens vet hur en sån ser ut

2007-07-17 @ 11:15:46
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se
Postat av: Isak

haha, vad tror du jag skrev det för;P?
nej men jag kan inte tänka mig att det skulle kunna bli snyggt på något som helst sätt, du får väl helt enkelt försöka övertyga mig om motsatsen=P.

2007-07-17 @ 19:21:05
Postat av: Amra

Isak: tänker inte försöka övertyga dig om något och sluta upp med att kalla mig saker jag inte gillar

2007-07-18 @ 00:52:47
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback