Översättning

Det är mycket svårt att översätta en saga ens mamma brukade berätta när man var en liten flicka till svenska som man kan idag, bara så ni vet

Multivitaminjuice kanske stimulerar översättningscentret eller nåt

Dagens känsla: Hemskt trött

............................

hej igen

återkom bara för att berätta att ni måste lyssna på Kate Bush - This woman's work
det finns så mycket musik där ute och jag önskar att jag kunde samla allt jag älskar och bara njuta av det
är en stor del av livet, eller en stor del av mitt hjärta ligger där och därför glöms inget bort, speciellt inte du din nöt... ibland är livet roligt, men man vänjer sig vid det också, sa hon bittert

en dag ska jag köpa all musik jag vill ha och lära mig spela piano, det är ett mål jag har

Bokrean är snart, är nervös - kommer jag få alla böcker jag vill ha eller inte? kommer jag ha råd till alla böcker jag vill ha? hoppas innerligt annars blir jag väldigt ledsen

Jag saknar så mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback