Varför denna blogg?

Undrar varför jag skriver blogg egentligen? Känns egentligen ganska dumt att sitta här och skriva om min vardag och tro att folk skulle bry sig om den när de inte bryr sig om hur många döda det är på nyheterna idag?

Har ett tag funderat på att starta upp en hemlig blogg som jag kan skriva mer öppet i och inte behöver tänka till innan jag skriver hela tiden. Vet dock inte när det blir av men det kan ingen som läser heller veta eftersom den är hemlig ^^ Ni får ett sånt där hemligt brev på posten där inget annat än länken till min mystiska och hemliga blogg står. Ni får inte veta att brevet är från mig och inget på bloggen kommer indikera på att det är jag som skriver...... Det får ni lista ut själva

Sitter också här och avundas människor som har åsikter men håller dem inne. Jag önskar så att jag var en av dessa som tycker en massa och folk vet att de tycker en massa men försvarar dem med att säga - Ja, men hon tycker inte om att bråka. Ja, hon är lite blyg sådär. Ja, hon vet du, hon är för snäll för att säga något elakt (hon är dock fan tillräckligt elak för att tänka och känna de sakerna jag inte kan hålla tyst om däremot, förbannade subba). Ja ni förstår hur jag menar.

Även om jag inte kommer bli en sådan tjej betyder det inte att jag inte kan jobba på det. Tänka mig för innan jag pratar och kastar fram åsikter och känslor hit och dit. Blir så less på min icke tyglade personloighet. Timid och tystare är något jag borde snappat upp någonstans här i livet. Men förhoppningsvis finns det en man för mig därute också som kan stå ut med att jag ibland är en aning excnetrisk.

Helgen var okej. Folkbladets julbord var dock väldigt kul och det känns tråkigt att veta att jag inte kommer vara med på nästa.

Hela nästkommande vecka ska ägnas åt mycket arbete innan jag äntligen kan andas. Bajram är nästa helg så jag måste skriva önskelista, vet bara inte vad jag vill ha? Jo! ett tidningsställ och filmer blir det nog.
Nadja åker till kanarieöarna på tisdag och ska skriva blogg på en internetlös dator. Jag är dock fortfarande avis eftersom hon kommer få en chock av att faktiskt se solen vilket vi inte gjort på veckor nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback