Tidningsskadad och formell

Det är dags för en liten uppdatering och jag sitter på jobbet och skriver. Har ingenting att göra fram till klockan tio så det blir att skriva.


Innan jag börjar berätta och summera vad jag gjort måste jag bara berätta att jag igår åt det godaste julbord man kan tänka sig. Vi åkte ut till Kättinge med Folkbladet för att göra ett jobb som handlade om att Vikbolandet vill att skolmaten ska komma från närproducerade råvaror. Ska inte tjata alltför mycket om det utan om själv julbordet.

Det fanns inget griskött alls vilket innebär att jag kunde äta allting. Det var sjukt gott med kalkon, vilt och struts på julbordet och jag smällde i mig som om det vore sista måltiden innan hängningen...


Annars så har det mesta fungerat bra och jag blev klar med hela kursen i företagsekonomi på bara tre veckor nu. Det känns inte lite bra att bli av med den. Dock så kommer jag ha fortsatt mycket att göra till slutet av januari nästa år någon gång tror jag.

Helgen blir rätt social för min del vilket jag kan bäva för eftersom jag faktiskt ibland bara vill ha en riktigt bra vän att krypa ihop hos och bara gör något enkelt med.... Titta på film exempelvis eller gå en promenad. Sociala grejer som fester och umgås i större skala är helt okej för mig men som sagt det skulle vara skönt med lite one on one action (vilket är ett opassande uttryck, jag vet)


Märks det förövrigt att jag blivit tidningsskadad när jag skriver? Sandra sa det igår men jag har inte alls reflekterat eller tänkt på det något.

Ikväll blir det fest i Söderköping med Mathilda och Sandra. Jag har dock blivit lovad mat och förfest dricka innan och jag börjar känna mig rätt glad inför kvällen faktiskt.  

Imorgon har Folkbladet sitt julbord vilket jag och Sandra ska närvara på. Måste köpa sexig klänning för ändamålet tror jag? Hittar bara ingen jag är hundra på men vi får se. Efter Palace blir det nog Hugo för hela slanten och förhoppnings avslutas natten på MAX med svullande.


Det blev en tråkig och rätt formell uppdatering men jag skriver mer senare, är för trött och har väldigt ont i vänstra näsborren....Den är svullen tror jag, hoppas det inte är herpes eller nåt,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback