Lugn Helg

Jag spenderar min lördag kväll med att handtvätta omtåliga kläder, titta på Top Model 9 på youtube, sortera mina papper och dricka multivitamin juice.

Känns skönt att ha en lugn helg utan att det händer så mycket och jag har verkligen fått tillfälle att koppla av och ta det lugnt för mig själv. imorgon blir det en pluggdag så jag måste ta i lite om jag ska ha disciplin och ork för det.

Var med Nadja på stan idag och både gick vi med avsmak igenom New Yorker butiken. Blir sur och besviken på tyskarna. Trodde nog att de hade mer koll på vad som går hem i andra länder men men öppnar andra fina butiker inom kort också.
Kent biljetterna har hämtats ut och det känns riktigt kul, har längtat efter en konsär länge nu. Hoppas bara Rammstein kan ta och bli lite mer aktiva och släppa en turnelista så man kan börja spana efter biljetter.

Jag kommer också inom kort köpa digitalkameran jag skrivit om tidigare så jag äntligen kan ta vettiga bilder på saker och ting istället för bara på mig själv. Känns liksom inte så nödvändigt att alltid fota sig själv.

Nu har youtube laddat klart ett avsnitt av Top Model till så jag ska återgå till det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback