Förlängd praktik

JAAAAA!!!! Chefen för Folkbladet sa imorse att de vill ha kvar mig under hela januari =)
Blir så jäkla glad faktiskt
Skulle blivit tokig om jag fick sitta hemma och bara glo

Idag blir det att gå på stan med min kära mamma och äta världens godaste sallad på "Paus". Har fått henne att lova att köpa tre böcker till mig på mellandagsrean också i utbyte mot att jag färgar hennes hår senare idag ^^

Imorgon blir det IKEA för hela slanten så jag tar det lugnt denna helg och bara njuter av att allting går så bra.
Märker att jag gått omkring och varit glad i flera månader nu och jag ska nog försöka summera detta år på något sätt senare idag.
Har även på sista tiden börjat umgås mer med min syster och märkt att hon är rätt smart och rolig. Har varit snäll storasyster och möblerat om samt fixat med hela hennes rum för någon dag sedan.

Funderar på att fixa filmkväll hemma hos mig i helgen.

Mathilda, vill du ta Gudfadern maraton hemma hos mig lördag eftermiddag/kväll? Vi kan fixa typ pizza och annat samt lova varandra hur vi ska köpa träningskort efter nyår (spinningkort för min del såklart). Andra intresserade är självklart välkomna och alla tre filmer ska ses.
Jag som än inte hunnit se nyutgåvan av filmerna tycker det ska bli väldigt spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback