Det här om allting

image149
Detta tryck som jag har på min tröja har Mathilda helt själv designat och ritat! Måste säga att det är jäkla snyggt.

Okej, över till annat
Jag misstänker starkt att jag kanske är påväg att få en nervinfektion i nacken, jag vet inte varför jag tror det men jag känner igen smärtan lite och tror det kan vara det. En normal människa skulle ta sig till en doktor för att kolla upp vad det kan vara men jag är så pass paranoid att jag tror han ger mig en spruta..... jag är väldigt rädd för sprutor

Idag har varit en riktigt bra dag. Jag lyckades ta mig upp nästan helt utvilad och skrev en artikel jag blev hemskt nöjd med som ligger ute på folkbladet.se just nu. Jag lunchade med mathilda och vi diskuterade allting från barn som vi kanske får sen och vänner och deras svek. Kändes också bra att vi för engångsskull höll oss borta från skräpmat och åt på "Paus".

Vi stötte även på min gamla högstadielärare från kunskapsskolan - Gunnel och jag blev glad över att se henne.
Jag ska strax försöka plugga lite till men måste få lufta lite allmäna tänkar först. För enkelhetens skull gör jag en lista.

1. Det är sällan det är värt att tycka synd om någon
2. Folk som gnäller irriterar mig, de borde antigen få åka till Sibirien i bara underkläder eller till Afrika i björnpäls.
3. Hatar fortfarande rökare intensivt och min julklappsönskan är att få sparka en jävel som är så pass oförskämd att han går omkring på stan och röker. Äckligt och det luktar bajs
4. Kan jag verkligen få det jag mest av allt vill ha genom att använda tankekraft? Svaret är nej, jag borde sluta vara så feg och ta reda på hur det ligger till egentligen.

Avslutar med en bild på mig. Jag hade precis kommit hem från Folkbladet och är lite trött och slitenimage150


Kommentarer
Postat av: Nadja

Vad cool den var! Det låter som en bra idé;)

Postat av: Amra

Nadja: ja visst är den skitsnygg? men vad bra, då kör vi på lördag runt kl hmmm 14? så hinner vi gå på stan också, puss

2007-12-06 @ 18:07:59
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback