Att göra lista för dagen

1. Hämta ut present
2. Skriva klart önskelista inför Bajram
3. Skriva ett tal och börja med att skriva om sista scenen i Romeo och Julia (ser jag ut som en manusförfattarinna eller vad?)
5. Göra utvädering i Företagsekonomi och avskriva den kursen som klar
6. Leta febrilt efter psykologibok och hoppas på att slippa köpa den via cdon.com
7. Klura på "människan"
8. Finna svar på livets frågor men inte tala om dem för någon. Ha på sig glasögon och se allmänt allvetande och vis ut
9. Gräma mig över min egen dumhet och oförsiktighet i vissa situationer
10. Prata med mamma och äta något gott

Utöver allt detta ska jag också sakna några personer men kombinera det med att vara för stolt för att tala om det för dem

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

TACK för kommentaren! :)

Postat av: thildy

bajram låter som bajsram .. hehehehehhe *moget*

2007-12-20 @ 21:35:32
Postat av: Amra

hahahah ja du är så mogen Mathilda! du vet att om man byter ut sista bokstaven i kul till ett k så blir det ett snuskigt ord :P

2007-12-20 @ 21:44:38
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback