Lista is the Shit

Vad blir ditt namn baklänges:

Arma Vonasah
Har du gjort en snöängel i år:
Ja men har gjort en sandängel också! (var dock en aning jobbigare)
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus:
Hmm någon dag tror jag
Platt eller lockigt hår:
vågigt/lockigt
Vad gör du när det regnar:
Läser en bok alternativt börjar jävlas med folk omkring mig
Har en dröm gått i uppfyllese:
Ganska mycket, småsaker sådär som jag inte trott att jag var värd har hänt
Vad har du för startsida på internet:
Msn.se
Vem ringde du senast:
Hmm JosefinePline
Tycker du att sengångare är söta:
Ehh ja de duger väl
Har du haft vattkoppor:
Japp när jag var typ 6 år gammal
Har du någon gång testat karate:
Jag har gått i självförsvar och fick "testvåldta" en kille för att lära mig någon övning (menade läraren att det var enda sättet för mig att få en karl?)
Vilken mobilsingnal har du:
Nån tråkig som fanns på mobilen från början
Minimorötter eller pommes frites:
Alltså om jag ska äta en hamburgare eller annan skräpmat kan jag lika gärna gå hela vägen och äta pomme
Första sporten du gick på:
Dans =)
Vad längtar du mest till just nu:
Mycket, men till Playa del Ingles och sen Kanada och sen Afrika =)
Vilken tv-serie är bäst:
Våra Bästa år verkar jag vara helt oförmögen att missa då det alltid är på TV men jag följer aldrig något speciellt
Kan du gå ner i spagat:
Jag har kunnat ^^
Höga eller låga strumpor:
Låga men eftersom jag knappat äger strumpor snor jag det som finns till hands
Har du varit kär i en kändis:
Nej aldrig men var rätt tokig i Michael Jackson som liten
Läser du på baksidan av mjölkpaketen:
Japp
Röd, grön, blå eller gul mjölk:
Ehh erkänn gulmjölk är när kor kissar i paketet?
Vad har du för färg på ditt påslakan:
Ingen, ska snart trä på nya
Vad ska du döpa dina barn till:
Beror väl på vem jag gifter mig med....
Sol eller snö:
SOL
Bikini eller baddräkt:
Bikini bikini ^^
Snyggaste läraren:
Tyskaläraren i nian (dock var det något med geografiläraren nu i gymnaiset också)
Är du mörkrädd:
Vet ej
Riktig gran eller plastgran:
Bryr mig icke
Tänt eller släckt när du ska sova:
Släckt.
Godaste drickan till frukosten?
Juice, nyponsoppa eller mjölk
Senaste lästa bok:
Oj hmm Staphen King - The Shining (rekommenderas)
Vem kramade du senast:
Mammsen
Vill du bli president?
Klart
Har du spelat kille i en teater:
Nej men har spelat en kanin en gång.... bla mycket annat
Duscha eller bada:
Bada såklart
Kan du ditt mobilnr utantill:
Ja efter några års träning
Har du gråtit i skolan någongång:
Mmm men inget vet :P
Hur tar du dig till skolan:
För jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten :D
Har du någonsin sminkat dej som en punkare:
Hahaha ja
Sjunger du på toan:
På toan läser jag, sjunger gör jag i alla andra rum
Vilken färg har din jacka:
Hmm mörkblå?
Är du höjdrädd:
Nej inte något problem
Vilket land vill du åka till:
Spanien och Kanada =)
Vad var det senaste som fick dig att skratta:
Min syster
Vad tänker du göra nu:
Prata vidare med Toni på msn


Kommentarer
Postat av: Sara

haha amra kanin =D

Postat av: Amra

Sara: Du skulle sett mig :P eller om jag är full nångång kan jag visa för det finns på band, jag i kanindräkt, vickande på rumpan samtidigt som jag sjunger högt

2007-08-05 @ 22:55:37
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se
Postat av: Jenni

Helt klart på 18e ;D Om jag är hemma? men jag tror det :D hahah Hörs säkert av innan ändå ;D

2007-08-06 @ 17:33:09
Postat av: Isak

du har visst fastnat för listor=P

2007-08-08 @ 23:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback