.......

Jag vill inte bli vuxen
Hoppas universum kan göra ett undantag


Kommentarer
Postat av: Toni

"When I see the 5 o'clock news
I don't wanna grow up
Comb their hair and shine their shoes
I don't wanna grow up
Stay around in my old hometown
I don't wanna put no money down
I don't wanna get me a big old loan
Work them fingers to the bone
I don't wanna float a broom
Fall in and get married then boom
How the hell did I get here so soon
I don't wanna grow up"
Tom Waits - I don't wanna grow up.

Postat av: Isak

klockren dikt toni, eller om det är en låt, spelar inte så stor roll. men det är inte bara du och jag som känner så kan jag tänka mig. fortsätt med dina planer och gör något mer av ditt liv så slipper du nog ur "vuxenfällan".

2007-08-29 @ 09:07:16
Postat av: Amra

Toni: tack, det är nog den känslan jag har
Isak: Det är en låt han citerar och jag försökte mer beskriva än känsla än att faktiskt göra något åt det

2007-08-29 @ 12:00:51
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se
Postat av: josefine

vill du inte bli vuxen och få en bebis amra:P

2007-08-29 @ 17:11:26
Postat av: Isak

jo, men jag kände för att slänga på mig den där fixar-mössan, den började bli dammig=P.

2007-08-30 @ 18:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback