Plugg och Regn

Idag har det regnat och blåst... självklart skulle det börja dygnregna som mest när jag står utan paraply eller något att täcka mig med på bron vid hamnen och är påväg till Folkbladet, heja moder natur! Jag liknade en dränkt fiskmås och kände mig ungefär lika snygg som en när jag kom fram

Iaf... idag har jag pluggat i över 8 timmar... jag är väldigt stolt över min maniska sida gällande sånt här
som tur är var jag aldrig ensam utan jag hade jag min eviga beskyddare och tröstare med mig!

Här har ni en bild på honom vakandes över mina böcker samt mitt förstånd efter alla timmar av plugg




Jag fick honom när jag var sex år och vi både i flyktingförläggning i Sundsvall ^^ Han har överlevt alla gånger vi flyttat, plus den gången min kära syster slet av honom huvudet för 5 år sedan när vi var i Kanada. Jag grät som en galning och satte fart efter min syster... men iaf han hjälpte mig mycket idag ^^

har hittat en kul sida med erotiska noveller som både Nadja o Jossan nog diggar :P
www.denno.se
för intresserade....

Aja nu ska jag slappna av och försöka att inte tänka att jag har prov på hela kursen imorgon


Kommentarer
Postat av: din syster

halåå där :D vem är snyggingen på din bild? haha han va grön o fin =)

2007-05-16 @ 17:55:50
Postat av: Amra

hahaha Berina

2007-05-20 @ 15:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback