Mys dag

Har varit en riktigt bra dag trots allt tjafs om fredagden den 13:e, stämmer nog det jag hörde min lärare säga
 - Tror man på att det är en lyckodag så blir det en lyckodag ^^

Nadja och Jossan var nyss här och vi hade en mysig middag och sen film, höll på att hungra ihjäl hela dan typ så jag somnade bara för att jag var sur för att de inte kom tidigt....
Vi såg på "Brokeback Mountain" och jag förstår i ärlighetens namn inte diskussionen den väckte? Var ju ta mig tusan inget farligt där alls... blev bara så rörd av deras kärlek för att man kan känna igen sig så himla mycket

Känns skönt med helg och det känns skönt att veta att allting är som alltid egenltigen, då oroar jag mig inte
Hahaha dumma Nadja! Du och ditt jäkla Vadjo! kom o tänka på det nu och började garva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback