Kalla mig smygare Amra

Japp kalla mig så bara ^^ jag är så skicklig o smidig, tyst och bra på diverse saker, ni skulle sett mig, ni hade imponerats och blivit gröna av avund

(våga bara tänka på smygpruttar när ni läser rubriken!)

Jag och min kära syster sitter ensamma hemma och ska strax sätta igång med att laga tacos, tacos är gott det blir man glad utav... Kom hem från stan nyss, hittade en väska på "Myrorna" som jag är hemskt nöjd med, köpte även ett par böcker till mig och Berina. Men det är tydligen pinsamt att gå onkring med en myrorna påse på stan och det är pinsamt att handla där, enligt min syster då som är helt inne i allt sånt. Blir fan tokig, förstår inte varför de ska börja bygga komplex och oroligheter nu..... det har de hela livet till att göra sedan

Ikväll blir det Rädda Barnen möte och sen kanske promenad, måste ut o festa någon dag snart också, får ta tag i det när jag orkar, enda spärren är ju att jag måste spara pengar till Italien som närmar sig med stormsteg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback