Framsteg



Så där ser jag ut numera när jag är arg, koncenterard och ilsken... mycket bättre än rasande... jag gör framsteg
Intressant helg det har varit, många avslöjanden men även mycket positivt, positiva avslöjande och en aning negativa alltså
Jag blev lite förvånad över mig själv och min dolda förmåga att bara släppa saker, något som jag förut skulle stört mig jättemycket på och som skulle vållat mig stora bekymmer gick över på bara en dag, alltid glad när man upptäcker att man har nåt att vara lite stolt över

Måste bli ännu en plugg dag, har så himla mycket men så lite ork, vill bara att det ska vara fixat utan bekymmer....

Vill gärna infoga mina nya bilder men går tyvärr inte just nu, får bli vid ett annat inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback