Bilder!

       


Så! Har köpt två klänningar, den vita ni ser är till utspringet men visar inte allt för mycket! Vill ni se får ni ta mig tusan komma till studenten eller be mig ta på mig den när ni ser mig ^^
Den röda... tjaa bara för att den är snygg på en formlös kvinna som jag
Ursäkta bilderna jag gör mig inte bra på dem helt enkelt

Hemsk huvudvärk och ryggvärk.... blir snart trött på mig själv men det har på något vänster motiverat mig till att plugga för jag gör verkligen grejer istället för att intala mig själv att jag gör något

Massakern i Virginia, USA... gissa om jag ska forska i det där alltså.... har redan en teori

Kommentarer
Postat av: ralf

Söt mun du har :)

2007-04-17 @ 22:37:52
Postat av: Isak

former är det ingen avsaknad av iaf...och så illa blev dom inte, du ser iaf inte mordgalen ut;P.

2007-04-18 @ 09:14:33
Postat av: Amra

Isak: tackar, tackar du borde ju verkligen få pris för kommentarer :P ledsen att jag inte ringde upp igår ^^
Ralf: tack så mycke, minns att du sagt något liknande tidigare

2007-04-18 @ 11:46:52
Postat av: josefine

jag 'är stum av upphettsning

2007-04-19 @ 15:04:50
Postat av: josefine

fina klänningar me;P

2007-04-19 @ 15:05:16
Postat av: Amra

tack Josefine ^^ jag blir då fan lite stum av bilderna på din blogg med :P

2007-04-19 @ 15:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback