Trött som ja, jag vet inte vad

För ovanlighetens skull så passar kategorin på hur jag känner mig.... vad jag är trött, det här vädret bara mördar mig så fort jag vågar mig ut, trodde slutet var nära imorse när jag upptäckte att jag faktiskt inte skulle återfinna mina nycklar igen, mina hörlurar la av och jag var sen till en viktig lektion.. misstänker att jag måste ha varit den fulaste människan norr om Afrika hela skoldagen idag

men men nu är det snart kväll o jag har vilat så jag känner mig bättre... har lite för mycket inför helgen men det ska väl gå, försöka ta det lite lugnt ikväll för imorrn blir det ju massor att hitta på

usch inte alls motiverad till att skriva mycket nu
efter samtalet igår kände jag bara att jag måste få ordning på min framtid i huvudet och sen börja jobba mot det jag vill
vet allting, har allting planerat men det har inte riktigt klickat i huvudet och längst fram, hoppas det kämpar sig fram snart, att jag får en uppenbarelse eller något så jag kan fortsätta kämpa, för om det är något jag kan så är det att kämpa för det jag tror på... vinner inte varje gång men jag kämpar iaf vilket alltid är bättre än att ge upp


Godnatt  nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback