Första bloggen, den suger för att vara en blogg

"Förhållanden är aldrig perfekta, alla går igenom samma skit som alla andra. Men den stora skillnaden är att dom som är gjorda för varandra inte låter det ta ner dom"

Nickar instämmande och gäspar stort

men det sagt så är det bara att köra på tills man hittar någon som kan springa bredvid mig i skogen... usch en uppdatering kan tänkas komma är bara så trött nu

är sådär allmänt mysglad i magen också =) känns lite bra att ha någon att mysa med o så



uppdatering:
är hemma från skolan och ska precis börja plugga
skolkatalogen kom idag=)  tycker jag blev rätt bra och andra jag trodde skulle bli bra blev skitfula, kände inte igen dom ju men men
har funderat på det här med karaktär, hur vissa människor verkligen inte har karaktär eller grund när det verkligen gäller, då bara brister det och deras försvar blir omdelbart att fokusera på sig själv och trösta sig med att man måste tänka på sitt eget bästa blabla
fast innerst inne vet dom nog att det bara gäller deras lösa grund och oförmågan att känna, älska och se vad dom har, lite bajsigt när man upptäcker det titt som tätt speciellt när dom hela tiden förespråkar det motsatta

Annars har det varit en ofattbart lång och tröttsam dag med mycket att göra, men det funkar väl det med, bättre än att ligga hemma och fundera på vad för själssjukdommar man egentligen går och bär på
har mycket på gång nu och det känns faktiskt riktigt bra för engångsskull =)
Funderat på det där med sociopater, känns lite läskigt, undrar om jag har några såna drag kanske? vore väldigt tråkigt eftersom man inte kan göra något åt det.... känner jag det inte så känner jag det inte och jag är helt död på dessa punkter och så är det....

Usch borde inte tänka så mycket på sådant med tanke på min dragning till allt sånt, varför fascinerar ondska mig så mycket? är jag ond kanske? ... hm kan jag inte vara bara för att jag fascineras av det, har ju alltid tyckt att man inte ska stoppa huvudet i sanden och lämna något outforskat eller osagt bara för att man är rädd för vad som kommer fram....
synd att det verkar finnas så få sådanna människor, som vill utforska och vara brutalt ärliga och ändå lyckas tycka om varandra, man måste inte tycka om personen utan man ska tycka pirret, utan pirret finns inget osv
måste vi ljuga för att det ska bli något? gömma oss från saker bara för att inte bli berörda eller upplysta?
usch jag vill inte ha någon som binder mig och utforskar sånt man känner för utan någon som springer bredvid mig och får mig att springa bredvid genom att jag känner kärleken
bajslångt inlägg igen,

synd att jag inte är på humör för att uttrycka mig finare
anar en dikt eller novell i bakhuvudet men den är inte riktigt reda att krypa fram än och ta tag i mig, får låta den gro där ett tag sen får vi se om jag publicerar en bit av den
mitt skrivande har kommit igång igen och jag blir numera glad när folk läser en novell eller dikt jag skrivit, även om jag får negativ kritik så blir jag glad för det betyder ändå att någon bryr sig och tar sig lite tid att gå igenom mina tankar och känslor

aja detta är då min första offeciella blogg, jag vet att den suger men men

Kommentarer
Postat av: Nadja

tror inte att du är en sociopat å din blogg suger inte:P Puss

2006-11-20 @ 21:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback