Filmkunskap ^^

Jag hostar och det första steget av en öroninflamation har börjat
Idag blev jag enormt rörd och väldigt varm och glad i magen.... som förut
det finns helt klart hopp

och du din dumma kossa dig tycker jag inte alls om, han dansar porrigt med tjejerna på otten, my ass jag  bryr mig inte men jag vill inte höra om det dina lilla patetiska varelse, usch vilken ilska jag kände men men tycker inte man säger sånt till folk bara, jag skulle vara så pass finkänslig att jag inte gjorde det

men någon timme senare var jag glad igen eftersom jag såg hoppet i form av gult, ja gult var det men iaf har varit en bra dag faktiskt
mitt föredrag gick bra trots hosta och hes röst och jag fick mycket gjort rent allmänt
har varit lite småhatisk idag och stört mig lite för mycket på saker men det beror nog på sömnbrist och hostan, man får ha såna dagar också

orkar inte skriva sådär jättemycket nu, är trött o febrig och en filmanalys ska bli klar

så tja det här får duga just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback