Piercad ^^

Japp! Nu har jag en till i navlen... ska lägga upp kort så får ni se hur det ser ut, som vanligt trodde jag ju att jag skulle dö av smärtan men det kändes inget, lite när det stack till men ingen fara
skummis piercaren ville ha mig sittandes under proceduren men jag totalt vägrade och la mig ner istället, mycket skönare ju

Stackars Jossan, hon hade väldigt seg skin så ja det tog en tag innan han fick igenom kanylen men ja det gick iaf och hon ångrar sig inte ^^ men så är det när man är en seg korv, man får skylla sig själv
Är riktigt nöjd faktiskt, gör inte ont eller så heller =) kommer bli väldigt snyggt när det läker

Usch är skumt trött nu, fattar inte varför men McDonalds är ett ställe jag från och med idag bojkottar, vet ni vad? jag hatar er ibland... men sen släpper det och då tycker jag bara synd om dig som måste gå igenom livet och veta att innerst inne är du tom och svag, jag kan bättre än såhär, ja gud det kan jag verkligen
usch nu säger jag en massa dumt jag inte menar men är faktiskt sur över hela situationen, det är liksom tråkigt, går o jämföra med att man skulle sitta och titta på TV shop hela dagen... i början är man bara chockad över det som händer och fattar inte att dom kan vara så mesiga och överdrivna men sen dör man av tråkighet.... det är tråkigt gott folk

Fortfarande Kate Bush knarkare, vilka låtar alltså, får ryssningar över hela kroppen och blir så berörd

Idag volontärarbetade jag i arbetetsmuseum, var rätt soft faktiskt men Peter mojar sig för mycket för sitt eget bästa :P typiskt tsatsiki ätare :P

imorrn blir det plugg och ikväll blir det mys ^^
hade bäst
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback