Nere

Kamala är snäll som alltid laddar ner och skickar låtar, alla andra som också gör det är också snälla

Rätt soft och händelselös dag, har känt mig lite nere och inte riktigt känt för att dra ut o festa så jag har varit hemma och tja njutit av mitt eget sällskap faktiskt. Har pysslat lite o ordnat med saker och ting så det känns rätt tillfredställande
Kan även briljera med att jag städat hela badrummet och mitt rum (när man är nere ska man hålla sig sysselsatt, samma gäller när man är sjuk) och har alltså inte gett upp utan kämpat på som vanligt
Tagit ett jobbigt beslut har jag också men jag måste tänka på mig själv så de så

Min passion för Rammstein och musik har återigen väckts till liv något enormt... är så konsärsugen så jag dör nu, riktigt ledsen för att jag inte hann köpa biljett till Red Hot Chili Peppers men men kommer väl fler band antar jag, allt går i cirklar osv
Idag köpte jag en film på Hemköp, kände mig otroligt ball när jag räckte fram den i kassan och kassören stirrade konstigt på mig :P The lost Boys heter filmen och har en oslogbar 80 - tals känsla som jag är tokig i... önskar att jag kunde varit tonåring på 70 och 80-talet

aja nu tappade jag inspirationen kanske skriver sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback