Inte verklighet längre

Nu ska jag försöka skriva lite mer brett så att folk orkar ta sig igenom mina bloggar
hittade en text på någons blogg, skjut mig om du tar illa upp så tar jag bort den =)

Memories haunting my evenings
Eyes watching me through the moon
I hope my good days aren't over
Not so soon

I never have seen an angel
I gave up watching the sky
Whisper softly to me, honey
But don't lie, don't you lie

I still see you when my eyes are closed
Tell me why I can't let go
I still smell you inside of my clothes
Oh, honey...

Someday I'll go for the glory
I'll conquer everyone's fears
And for once the ending of the story
Won't be tears

Detta är inte hela låten men den här biten är finaste tycker jag... men jag tror inte det stämmer  med verkligheten, när jag sluter ögonen så ser jag eller känner en känsla och lukt... men ingen fast form av någon, tror man behöver bli påmind ibland för att kunna se den personen på riktigt

Vissa delar av den här låten är inte verklighet längre och som jag förutspådde tidigare - Jag bryr mig inte ens, kanske om man verkligen skulle känna efter, men  - Det finns inte i det verkliga livet, bara inom mig och det är lika med noll eftersom det är oanvändbart

Fortfarande Tracy Chapman idol, fler borde lyssna på henne
Pratade med en fyllegubbe eller man som satte sig bredvid mig av alla människor på spårvagnen igår
Alla andra som åkte med stirrade på mig som om jag var knäpp för att jag pratade med honom som med vemsomhelst.... förstår det inte, om jag blir en fylletant så hoppas jag att någon tar sig tid att prata med mig och förgyller mina gråa dagar

Jullov nu, ett steg närmare slutet, skönt att slippa stressa så mycket, nu kanske jag kan kolla upp drejningen igen, är sugen på det undermedvetet... London resan är mycket snart, kan knappt vänta =)

usch nu blev jag trött, hoppas det blir bra med styckeindelningen nu, godnatt gott folk

Kommentarer
Postat av: Fugelsang

Jag ska prata med dig när du blir fylletant...

2006-12-23 @ 00:18:43
Postat av: Amra

Vad snällt av dig =) hoppas jag inte blir en bara ^^ vem är du förresten?

2006-12-23 @ 16:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback