Inte prata om mig själv

Nu ska jag inte skriva om mig själv just nu för att jag ska berätta om andra människor istället
Visst människor som jag känner, tycker om/hatar men även människor som sjunger i stora folksamlingar och privat (artister dårå) osv

Börjar med att min mamma fått ett jobb =) som den enda hälsokommunikatören för folk från Balkan här i Norrköping.... jag är väldigt glad för hennes skull, betyder massor ju, ska köpa blommor till henne bara för att hon är så söt... Mamma (L)

Person nr 2... Kamala bara för att hon kan hitta vilken låt jag än söker och skicka den till mig på nolltid så jag blir sjukt glad, just nu ignorerar hon mig dock på msn.. ska sura sen

Jag har fått en skum bula eller något vid örsnibben precis, vet inte vad det är... kanske cancer? men iaf, alla tjatar på mig om att jag ska gå till doktorn för att jag hostar och pappa yrar om turbekolos osv så jag kanske ska ge mig snart och kolla upp det... men inte än! Har förresten beställt filmer och musik igen ^^
Är så lycklig, min Rammstein cd och filmerna "Sin City" och Stephens Kings "Rose Red" kommer antagligen imorgon, ska bli mys o titta på dom, usch är så glad och nöjd

Låtar alla har en skyldighet att lyssna på

Tracy Chapman - Rape of the world
Deborah Cox - Nobody cares
Wyclef Jean - Million Voices
Metallica - Nothing else matters


Möte på Folkbladet nyss, skitsnack, fika och utvädering, rätt mys jobbigt och gå hem efteråt bara, trodde jag skulle somna i en lerig buske.... ja ni, nu måste jag plugga till ett prov imorgon

Kommentarer
Postat av: kamalala

tihi jag är bra

2006-12-17 @ 18:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback