Grinchen

En av mina favofilmer nästan, inte för att den är något mästerverk eller har så annorlunda kameravinklar och personligheterna i den filmen är så annorlunda och komplexa... nej jag gillar den för att den gör mig glad och jag kan se den flera gånger utan att bekymmra mitt huvud över värdsliga frågor
 
som Grinchen säger: Lösa världssvälten.... tala om för ingen!

Var på Avas överraskningsfest/födelsedagsparty igår, var riktigt kul faktiskt och hon visade sig ha riktigt söta föräldrar som dansade en massa =) Är dock massa seg idag och motiverad till noll, ska dock försöka sysselsätta mig med nyttigheter lite senare

Vi har för mycket gott att äta hemma här så jag blir helt tjockis tror jag, lika bra, slipper man frysa nu när det bara blir kallare och kallare

hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback