Dålig

Känns sådär igen, något dumt har hänt eller kommer hända snart, idag har varit ansträngande och jobbigt för jag har känt mig försvagad och bara låtit allt dumt grabba tag i mig, dålig stil av mig
här kommer lite om mig:

Denna del av Drake/Lejonets liv är ofta, minst sagt, guppig. Dessa människor är dödligt övertygade om sin överlägsenhet. De varken tvekar eller granskar läget innan de bestämmer sig för vad de ska göra. De vet helt enkelt vad de vill ha och ger sig av efter det. Drake/Lejonet regerar. Det är hans öde.

Eftersom Drake/Lejonet är uppenbart medveten om sitt medfödda uppdrag att överträffa andra, är han en besvärlig uppgift som älskare, partner eller vän. Du kommer att vara ett "bihang" och trots att du kanske uppnår graden av ett nödvändigt bihang, kommer du inte desto mindre att förbli överflödig för hans överlevnad.

För att älska denna person på ett lämpligt sätt måste du acceptera att leva i hans skugga, som kommer att vara tydlig i hela din tillvaro, skyddande och skuggande dig från överexponering för världen. Om du gillar konkurrens, håll dig borta från denna person - såvida, naturligtvis, du inte också är Drake/Lejon.

Gott folk det stämmer tyvärr ^^ allting stämmer men jag tänker inte skämmas för det för jag kan verkligen älska....  och då får man bara ta det

iaf annars då? navlen läker på fint och ser tusen gåmger bättre ut än in första piercing, har bara gått en dag men jag kan redan tvätta den som vanligt o så, är glad för det iaf
usch vilken nere dag idag, blir nog piggare imorrn men är glad  över att jag inte är ensam....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback